Jeetje wat moet ik verzinnen.
Challenge XVII - De opdrachten
haha ja tis me eerder gebeurd maar toen hing ik een uur er voor niet over het randje.
- Ebbot
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Druppels op de wc-bril? 
Dan had ik ook nog wel een 'volwassen foto' kunnen verzinnen voor "Aan de top".
Nah, ik heb een hele fatsoenlijke opgestuurd.
Geen foto's meer kunnen maken, dus ik was blij dat ik gisteren mijn camera bij me had.
Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat (mits ik de tijd en mogelijkheden ervoor heb) in opdracht fotograferen best uitdagend kan zijn.
Dan had ik ook nog wel een 'volwassen foto' kunnen verzinnen voor "Aan de top".
Nah, ik heb een hele fatsoenlijke opgestuurd.
Geen foto's meer kunnen maken, dus ik was blij dat ik gisteren mijn camera bij me had.
Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat (mits ik de tijd en mogelijkheden ervoor heb) in opdracht fotograferen best uitdagend kan zijn.
- g00fy
- Lid

- Geslacht: Man
Ik vind het heel vervelend, maar ik heb me net af moeten melden voor deze challenge. Te veel dingetjes aan mijn hoofd in de prive-sfeer.
Ik vind het echt heel erg vervelend en hoop een volgende keer weer mee te mogen strijden.
Alle andere inzenders veel succes!
Ik vind het echt heel erg vervelend en hoop een volgende keer weer mee te mogen strijden.
Heb even terug al wat ingestuurd.
- redone51
- Lid

- Geslacht: Vrouw
Jammer joh, maar soms loopt niet alles zoals je zou willen.g00fy schreef:Ik vind het heel vervelend, maar ik heb me net af moeten melden voor deze challenge. Te veel dingetjes aan mijn hoofd in de prive-sfeer.