Bedankt voor de leuke reacties! Inderdaad de bandjes zijn jammer, maar niets aan te doen... Zat er maar 1 bandje dan had ik nog wat met klonen kunnen doen, maar twee...
wauw....ik vind zowel de foto als de vogel echt super. Ook idd de kleuren zo mooi. En dat stukje boomstam maakt het voor mij helemaal af..hij mag hier aan de muur!!
Chay schreef:wauw....ik vind zowel de foto als de vogel echt super. Ook idd de kleuren zo mooi. En dat stukje boomstam maakt het voor mij helemaal af..hij mag hier aan de muur!!
Ben al een paar keer langs geweest, maar ik twijfel heel erg aan de grootte van de scherpte diepte.
Denk toch dat ik hem te klein vind, nu komt het opzich wel goed uit dat de pootje onscherp zijn want dan vallen die banden natuurlijk niet zo op, maar zie hem toch liever helemaal scherp
Dat is prima hoor Wendy! Ieder zijn eigen smaak. Ik houd zelf heel erg van een beperkte DOF, maar ik ben mij er goed van bewust dat dit erg persoonlijk is.
Nou Ellen we hebben het nog over deze foto hoor...Betty wilde hem ook graag zien..elke keer als ik hem open dan vind ik hem weer schattig en super mooi
Tja das soms ook een discussie he.
Als je zo'n beestje in het wild ziet dan is het voor jezelf een stuk meer waard.
Aan de andere kant vul het maar in.
Staat er een ooievaar aan de sloot kant en hij is geringd dan is het weer minder.
Eigenlijk allemaal bull het gaat om de plaat en die is fantastisch