Bij het kijken naar je foto's krijg ik het gevoel dat er een zweem over de foto's ligt, waardoor er een zekere mate van onscherpte optreedt. Het kijkt niet lekker.(mijn mening)
Bij de eerste foto spreken me de contrasten niet zo aan, zoals mijn voorganger duidt lijkt alsof er een zweem overzit. Edoch bij de derde plaat heb je een zelfde bewerking, en aldaar smaakt die daar mij wonderwel.
De derde is dan oook veruit mijn favoriet, een mooi overzicht, een grauwe industriele bewerking, en waarbij de heiigheid en de mist in de achtergrond dit deprimerende beeld versterkt. Een sterk sfeerbeeld.
Bij de eerste smaakt mij de bewerking dus niet, had deze gaarne hier met stevigere contrasten mogen aanschouwen.
Beeld bij de tweede plaat spreekt me niet zo aan.
Vierde is weer een mooie plaat, waarbij invallend licht en de schaduwen sfeer brengen. Mooie vormen en lijnen in de plaat.
Vijfde mist dan de sfeer, vindt de ruimtelijke werking van zijn voorganger veel sterker....
Welkom op dit forum trouwens.
Vwbt je platen;de 1e is een mooie compo , maar helaas is de nabewerking niet overeenkomstig het onderwerp , beetje flets.Plaat 2 had je beter van de achterkant kunnen nemen , daar is geen felle zon.
Vrij/za en zo is dit object trouwens verlicht (zie elders in Urban)