Zie ik iets over het hoofd? Laat maar horen

Ebbot schreef:Er klopt iets niet met haar armen.
Haar linker arm (rechts voor ons) lijkt wel 30% langer dan haar rechter (links voor ons).
Als ik die houding na probeer te doen, gaat mij die pose nooit lukken.
Of je hebt een armpje (of 2) verschoven, of we zien 2 modellen?
Deze onnatuurlijke houding stoort mij helaas best erg.

Wendy schreef:Mijn eerste reactie was: Hoort dat hoofd wel bij de rest?
Ook lijkt het of ze geen schouders heeft of zo...
Er is iets heel vreemds aan deze foto.

Ik zeg alleen dat als ik die houding/pose na probeer te doen, het mij niet lukt.AJL schreef:EBBOT : nu begin ik toch te twijfelen aan u hoor.
Als een mens met 2 armen, zijn armen legt op een raamkozijn...dan gaat gij mij zeggen dat er iets niet klopt aan die houding. Seffens gaat ge nog beweren dat ik een stuk van de arm heb afgezaagd en verdraaid of verschoven![]()
Kijk eens wat meer boekjes na, bvb modeboeken...dan wordt ge wat meer houdingen van modellen gewoon

korandoke schreef:voor mij staat de foto scheef, had het raam als kader laten dienen
mis ergens de schouders van het model
grts
Korandoke

Bij mij komt de foto idd ook een tikkie scheef over. Even op ingezoomd en ik zie dat van de 4 (binnen)raamstijlen er 1 rechtstaat (voor de kijkers is dat de rechter), maar de rest staat ongeveer evenveel scheef.AJL schreef:Als ge mijn tekst boven had gelezen had gezien dat ik schreef dat ik de foto heb recht gezet op het raamkozijn. (trouwens : wie beweerd dat beide raam kozijnen evenwijdig zijn in zo'n oud ding