F 5.6
Iso 800
200mm

Update!

jvs schreef:leuke plaat , alleen aan de onderkant vind ik het nogal nipt , zou bovenaan er zeker een stukje afhalen , dat het natuurlijke kader wegvalt, zal waarschijnlijk de bedoeling zijn geweest maar vind het niet zo goed passen bij dit toch wel mooie beeld.

. De updat kijkt net wat fijner. De weggewerkte witte vlekjes vind ik beter, geeft een rustiger beeld waardoor de aandacht volledig op het onderwerp wordt gericht.
.

fran schreef:Een foto met een duidelijke expresie. De zwart wit omzetting is mooi en past goed bij het beeld. De updat kijkt net wat fijner. De weggewerkte witte vlekjes vind ik beter, geeft een rustiger beeld waardoor de aandacht volledig op het onderwerp wordt gericht.
Goed weer een foto van je te zien.

MaschaP schreef:fran schreef:Een foto met een duidelijke expresie. De zwart wit omzetting is mooi en past goed bij het beeld. De updat kijkt net wat fijner. De weggewerkte witte vlekjes vind ik beter, geeft een rustiger beeld waardoor de aandacht volledig op het onderwerp wordt gericht.
Goed weer een foto van je te zien.
Sluit ik me helemaal bij aan.

. Nieuwe uitsnede is zeker beter. Zou wel voorzichtig zijn met waar je de horizon plaats. Door de korte scherptediepte en waarschijnlijk de keus voor zwart/wit stoort het hier niet echt. Maar zo dwars door het gezicht kan ook voor problemen zorgen.