haha ja die ken ik wel Duckie heb hier zelfs een kleine Jochem Meijerduckie schreef:Heul, heul, heul, heul, heul, heul, heul, heul, heul (denk ff aan Jochem Meijer), heul, heul, heul, heul, heul, heul mooi.
Lorri van de blauwe bergen
- hillejames
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
echt een super plaat,de kleuren en scherpte zijn echt schitterend!gefeliciteerd!
-
blackangel
- Lid

wauw die is mooi zeg
-
Lina dijkhuizen
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
Deze vind ik nou echt jaloersmakend mooi
Echt onderscheidend van normale vogelfoto's. Dit is gewoon een echt portret van een vogel met een persoonlijkheid!
groeten Lina
Echt onderscheidend van normale vogelfoto's. Dit is gewoon een echt portret van een vogel met een persoonlijkheid!
groeten Lina
Thanks allemaal voor de feli`s en de reaktie`s .
En Lina is in een dierentuin (avifauna) gemaakt dan kan je wel eens wat anders proberen . daar heb je wat meer tijd dan in het wild
.
En Lina is in een dierentuin (avifauna) gemaakt dan kan je wel eens wat anders proberen . daar heb je wat meer tijd dan in het wild
- daveheuvel
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Wat een mooie kleuren zeg..en rag scherp.
Mooi portret
gr, dave
Mooi portret
gr, dave
Kan ik al op de week foto stemmen 
Ik heb 1 keer mee gedaan Duckie met de weekfoto om even te kijken hoe dat hier werkteduckie schreef:Kan ik al op de week foto stemmen
Vind het hier trouwens wel een goed systeem daar ligt het niet aan hoor .
Maar ik doe meestal niet mee met dat soort verkiezingen . Ik heb liever reaktie`s waar ik nog iets mee kan dan een stel veren in mijn reet
Ik heb nog niet gereageerd, maar het is werkelijk een topplaat!!!
Gefeleciteerd!!
Gefeleciteerd!!