1

2

3

4

5

Groet,
Hans

Zo chaotisch is het vaak Henry en dat wilde ik ook zo op de plaatHenry schreef:Inderdaad een beetje druk
De drukte heb je voor mij een beetje fatsoenlijk (dus niet zo chaotisch) weten vast te leggen in nummer 5. Nu nog een mooi achtergrondje

Heb ze zeker niet gestoord en heb ze ook niet laten schrikkenA van der Salm schreef:Opzich is het altijd een mooi gezicht als een grote groep van deze ganzen opstijgt. Wat mij stoort in deze foto is dat de ganzen van je af vliegen. Hierdoor verteld foto eigenlijk dat de ganzen zijn gestoord . En dat ze vermoedelijk zijn geschrokken van jouw als fotograaf.
gr Arend

Sorry was niet aanvallend bedoeldBirdman schreef:Heb ze zeker niet gestoord en heb ze ook niet laten schrikkenA van der Salm schreef:Opzich is het altijd een mooi gezicht als een grote groep van deze ganzen opstijgt. Wat mij stoort in deze foto is dat de ganzen van je af vliegen. Hierdoor verteld foto eigenlijk dat de ganzen zijn gestoord . En dat ze vermoedelijk zijn geschrokken van jouw als fotograaf.
gr Arend