Troetels van PLUS

Foto's die niet goed in een van de andere categorieën zijn te plaatsen.
Plaats reactie
Ronn1234
Lid
Lid

Troetels van PLUS

Bericht Geplaatst:

Ben een hele grote beginneling, maar vind het echt super tof om foto's te maken.
Afijn, hier 2 plaatjes van vandaag.

Afbeelding

Afbeelding

Vind een net iets minder dan de ander..

Ik wil héél graag leren en ontvang dan ook zeer graag tips en commentaar
dhldhldhl
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Troetels van PLUS

Bericht Geplaatst:

F1 Leuke foto :upc Goed scherp op de voorgrond, misschien de volgende keer wel een iets kleinere lensopening gebruiken (rond f6 ofzo), zodat de DoF ietsjes minder krap is. Die is nu namelijk wel heel erg krap :)

F2 Een beetje een rommelige foto, de troetel is niet scherp en er staat van alles in de weg op de voorgrond. De belichting is ook niet top
Mendel
Lid
Lid
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Troetels van PLUS

Bericht Geplaatst:

De tweede is voor mij ook een mislukte plaat, erg druk en beestje valt de minder goede scherptediepte, en het zicht erop enigzins weg.

Tweede is een mooie testfoto om te zien dat je met een goede scherptediepte een diepteeffect in de foto kan leggen. Alleen het bord als onderwerp is minder.

Leuke foto's om te oefenen met je camera en de technieken van de fotografie, edoch naar mijn smaak niet iets om aan de muur te hangen.

Van harte welkom hier :)
Tony
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

ook eerst een :welkom op dit leuke forum, ook misschien leuk dat je je even voorstelt in dit topic KLIK ;)

foto's/onderwerp is inderdaad leuk om te oefenen ;) de eerste is redelijk maar mocht ook wat scherper zijn, verder vrij druk en de naam zo prominent vind ik niet zo :nee
Wolves fotografie
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Mij viel ook eerst de naam op en pas daarna het onderwerp. ;)
Qua foto is het meeste al gezegd, maar met welke apparatuur werk je en in welke stand heb je gefotografeerd? Ook een belangrijke, hoe zijn je AF-punten ingesteld? Daar zit namelijk altijd winst in wanneer deze nog op de fabrieksinstelling staan.
Plaats reactie

Terug naar “Overige foto's”