Mooie blik, krachtige omzetting zwartwit, op het randje voor het wit maar nog aan de goede zijde. Achtergrond is voor mij hier wel een mooie setting in de onscherpte.
Leuke plaat vooral die achtergrond is helemaal top Het lichte aan de rechterkant vind ik persoonlijk wel net iets te, maar das slechts kwestie van smaak!
De pose van je model is schitterend. De achtergrond plus het feit dat van kleine afstand tot lijkt me een heel bewuste keuze. Fraai.
Zit wel naar de contrastverschillen te kijken. Vooral het verschil tussen re en li oog is groot en oogt als bewerking. Verder kijkend doet ook de lichte schaduw van de kaaklijn vermoeden dat je fors met doordrukken en tegenhouden bezig geweest bent.
@BT: in je laatste bericht schreef je dat reko de verlichting goed ingeschat had. Wil je daar impliciet ook mee zeggen dat je de contrasten niet in de bewerking aangepast hebt.
Frans schreef:@BT: in je laatste bericht schreef je dat reko de verlichting goed ingeschat had. Wil je daar impliciet ook mee zeggen dat je de contrasten niet in de bewerking aangepast hebt.
Nee, het licht kwam van een raam aan zijn linkerkant + flits van voren en nadien heb ik wel nog met het contrast gespeeld, dat had jij ook goed gezien hoor!