Dit weekend naar de Ardennen geweest en er was weliswaar een beetje zon!! Ik heb er dus van geprofiteerd en een reeks prentjes van m'n schat genomen...
(Ik worstel nog steeds een beetje met het wit in z'n vacht... )
F1
F2
F3
F4
F5
Laatst gewijzigd door -Ans- op 21 feb 2011 19:53, 3 keer totaal gewijzigd.
Wit heb je netjes onder controle weten te houden hoor op een paar plekjes na . Klein tikje meer nog onderbelichten denk . vind het een mooie serie van deze prachtige hond waarbij foto 1 en 2 mijn favoriete zijn
Sorry maar is dit niet een beetje onzin, om een topic van anderhalf jaar geleden een YC te geven? Waarom zo'n oud topic omhoog halen, omdat er geen andere is om een yc te geven?? Ik begrijp het ff niet geloof ik. Laatst was er ook al een oud topic omhoog gehaald, maar dit slaat echt alles.
Wel vind ik het heel grappig om mijn foto's terug te zien van anderhalf jaar geleden. Zo besef je wel heel hard dat je foto's steeds blijven evolueren. Ik hoop dat dat nog lang zo door gaat. Daarom toch een grote "danku" aan iedereen die steeds weer de tijd neemt om op mijn foto's te reageren! Ik leer er toch echt zo ontzettend veel van!!!
Nee weet ik Ans, maar yesterday is gisteren.. En dan kan het nog wel wat langer zijn, maar anderhalf jaar vind ik wel raar. Niks tegen jouw of je foto's hoor!!