Groetjes Ad

Ja dat krijg je met dit standpunt op ooghoogte en een hegRob Pieters schreef:Mus gevangen in fraai licht, ik twijfel een beetje over de onscherpe voor en achtergrond
Geeft wel diepte in de foto of niet ?channiej_ schreef:ik vind het musje opzich echt top![]()
alleen jammer van dat sneeuw op de voorgrond het trekt toch de aandacht van het musje weg
ja dat klopt het geeft wel diepte, maar nog steeds wordt mijn aandacht beetje afgeleid door de sneeuwSavatage schreef:Geeft wel diepte in de foto of niet ?channiej_ schreef:ik vind het musje opzich echt top![]()
alleen jammer van dat sneeuw op de voorgrond het trekt toch de aandacht van het musje weg
Ja klopt kijkt niet zo lekker weg dat heb ik zelf ook wel hoorchanniej_ schreef:ja dat klopt het geeft wel diepte, maar nog steeds wordt mijn aandacht beetje afgeleid door de sneeuwSavatage schreef:Geeft wel diepte in de foto of niet ?channiej_ schreef:ik vind het musje opzich echt top![]()