Sluitertijd 1/200
F9
ISO 400
200mm
2.

Sluitertijd 1/200
F8
ISO400
210mm
3.

Sluitertij 1/200
F8
ISO400
160mm

) nu was ik bezig op RAW, ipv JPEG, dus daar kan het ook aan liggen, maar na ongeveer 1,5-2 seconden schakelde het toestel automatisch over op 0.5 frame per seconde, en moest ik ongeveer 50 seconden wachten voordat ik de beeldjes kon terugkijken..

welke lens heb je erop gebruikt..? (alweer een vraag..
)
) ik blijf het moeilijk vinden..indoor werkt die evf wel erg goed, je hebt gewoon een helderder beeld dan met ovf, maar toch he?
had mijn eos-3 ook mee, met een lichtsterk lensje, en dat zag er ook wel vet uit in de sjop..zeker als je 45 focuspuntjes kan gebruiken..sony gaat in de toekomst alleen maar EVF maken, is iets wat mij niet zo heel erg kan bekoren.. ben nogal FF-minded, en de a900 heeft toch een van de mooiste zoekers van deze tijd..(zou ik echt doodzonde vinden als die vervangen zou worden door EVF..)ik ga zelf voor canon 5d FF met ovf, maar da´s een persoonlijke keus.. me laik fullframe too mutsj..(zal wel te old-school zijn denk ik..
)
ik moet of minder gaan gooien, of met beter weer gaan shooten.. volgens mij ligt het probleem meer bij mij.. sjips!