Daan en Sophie

Behalve vogels en insecten
Plaats reactie
Inoordhof
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Daan en Sophie

Bericht Geplaatst:

Ik mocht gisteren wat foto's maken van de drukke teckeltjes van mijn vriendin. Het was een hele klus, maar hier toch wat resultaten :)
Hoop dat jullie wat tips hebben, ik ben nog niet heel gedreven in het fotograferen van honden! :unsure
Sophie
Afbeelding

Daan
Afbeelding

Sophie (eindelijk moe)
Afbeelding
Rob Pieters
Lid
Lid
Geslacht: Man

Re: Daan en Sophie

Bericht Geplaatst:

Prima serie
f1 wat krap aan de rechterkant en misschien nog wat lager standpunt, ik vind het de pose mooi
f2 zou dan rechts weer een gedeelte weg mogen, deze lijkt al vanaf een lager standpunt gemaakt, vind ik beter dan f1
f3 vertederend plaatje, je zou de bruine rand nog weg kunnen poetsen
De scherpte ligt mooi op de ogen, door de lange snuit valt de snuit al snel buiten het scherpte gebied, dan zou het wellicht een nog mooiere plaat geweest zijn
Z/W doet het op zich wel, ik zou f1 en f2 ook nog best in kleur willen zien, f3 heeft daarom mijn voorkeur
Inoordhof
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Daan en Sophie

Bericht Geplaatst:

Bedankt voor de feedback, ik zal ze nog in kleur posten wanneer ik daar tijd voor heb :)
Ja, de lange snuiten vond ik ook erg moeilijk!
Ron62
Moderator
Geslacht: Man

Re: Daan en Sophie

Bericht Geplaatst:

Ik ben niet zo'n liefhebber van z/w, ik vind 't bij heel weinig foto's mooier dan de kleurenversie.
Daarom ook voor mij nr.3 en waarschijnlijk ook doordat daar beide oogjes op te zien zijn, vind ik persoonlijk bij portretten van de meeste dieren mooier.

Hoe dichterbij je komt, hoe meer delen er onscherp worden in een foto, dus dan zou je 't diafragma wat aan moeten passen.....kleiner maken in dit geval dus, dan had 't neusje in nr.3 waarschijnlijk wel scherp geweest. ;)
Plaats reactie

Terug naar “Dieren”