Omdat ik in de winkel verschillende verhalen hoor (verkooppraatjes) en ook pas ben begonnen hoop ik hier het juiste advies te kunnen krijgen voor mijn eerste statief.
Ik heb een Canon EOS 550D met standaardlens.
Nu wil ik in de toekomst natuurlijk meer lenzen erbij gaan nemen, maar ik zal eerlijk zeggen...ik ben echt een leek op dit gebied.
Ik heb nog geeneens met een statief gewerkt en weet ook niet hoe zoiets in elkaar zit...een echte leek dus...
Nu heb ik hier natuurlijk al gekeken naar topics over een statief en op websites, maar ik kom er echt niet uit.
Ik heb begrepen dat Manfrotto een goed merk is en heb wel iets gevonden wat misschien een goed statief zou kunnen zijn.
https://www.fotokonijnenberg.nl/product ... combi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zou iemand mij kunnen/willen uitleggen wat een 3-weg statiefkop is en een snelwisselplaat?
Een hoop vragen, maar ik wil het allemaal erg graag weten/leren.
Waar moet ik op letten, is dit een goed merk en is dit linkje bijvoorbeeld een mooi statief om mee te beginnen? En is het aan te raden ook deze tas erbij te nemen? En zijn daar ook nog verschillen in?
Heel erg bedankt alvast voor jullie tips/hulp.
Groetjes Sandra