Update zonder taalfout.

Ik heb het net gecontroleerd en je hebt helemaal gelijk.
Er is een gedeelte van de achtergrond dat niet 100% zwart is, maar heel, heel donker grijs is. Ter verduidelijking: 100% zwart heeft een RGb waarde van 0,0,0 de lichtste plekken in de achtergrond hebben een waarde van 2,2,2. Dat het komt doordat de achtergrond bewerkt is, klopt ook. Er is aan de bovenkant een stuk aangeplakt omdat ik deze uitsnede beter vond passen. En daarbij heb ik dus teveel op mijn gekalibreerde monitor vertrouwd en te weinig gemeten. Foutje, bedankt. 

)
Wolves fotografie schreef:Bedankt voor jullie leuke reacties!![]()
De geel/groene vlekken zijn idd puur natuur, dus die horen bij de bloem.
Dat grijze vlak hoor je niet te zien wanneer monitor goed afgesteld staat.Ik heb het net gecontroleerd en je hebt helemaal gelijk.
Er is een gedeelte van de achtergrond dat niet 100% zwart is, maar heel, heel donker grijs is. Ter verduidelijking: 100% zwart heeft een RGb waarde van 0,0,0 de lichtste plekken in de achtergrond hebben een waarde van 2,2,2. Dat het komt doordat de achtergrond bewerkt is, klopt ook. Er is aan de bovenkant een stuk aangeplakt omdat ik deze uitsnede beter vond passen. En daarbij heb ik dus teveel op mijn gekalibreerde monitor vertrouwd en te weinig gemeten. Foutje, bedankt.
De bruine vlekken (Vierkant met vlekken onder de bloem vallen mij op. Wellicht staat mijn monitor niet goed afgesteld
)

Wendy schreef:En het valt niemand op dat anemoon verkeerd geschreven is?
Oeps!

Wolves fotografie schreef:Wendy schreef:En het valt niemand op dat anemoon verkeerd geschreven is?![]()
![]()
![]()
![]()
Oeps!
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder bedankt voor alle leuke reacties!

, om het perfect te maken kun je de kleine grijze vlek (5uur tov de anemoon) en de rand op 7-9uur tov de anemoon ook zwart maken

Heb toen snel even het ergste grijs meegenomen, maar was te moe om het uitgebreid te doen.
Rob Pieters schreef:Net even gegoogled maar kwam de Anemoon niet toevallig hier vandaan, dan klopt het alweer bijna
http://www.anne-moon.nl/