Dit is in het Textielmuseum in Tilburg....ze maken hier van alles eigenlijk..van handoeken tot tafelkleden....en ze hebben 2 van deze machines staan waar ze de garen in zo'n stellage hangen en aan elkaar rijgen om zo de verschillende patronen te kunnen realiseren
Het licht heeft wel wat vind ik.... De kleuren van de spoelen springen er nog goed uit, daar gaat het toch een beetje om... Aparte machine, maakt mij ook een beetje nieuwsgierig naar het eindresultaat wat hier uit komt...
Harde licht stoort mij niet zo; komen de kleuren goed tot hun recht! Lang geleden nachtwaker geweest in een gesloten en verlaten textiel fabriek in Enschede; zag er niet zo fleurig uit....
Erg originele foto ... had nog even na zitten denken over of je de scherpte alleen in de spoelen had moeten doen maar denk dat die machine op de achtergrond ook wel echt erbij hoort en dus ook duidelijk moet zijn.
Verder had je misschien de machine minder contrasterende kleuren kunnen geven maar dat is volgens mij wel erg veel photoshopwerk terwijl de foto zo ook al erg goed is.