groetjes, Alex!

AmyLee schreef:Het blauw kan wel iets minder, zelfs het gras heeft nu een blauwzweem. Dat prikkeldraad ervoor vind ik ook niet zo charmant....en weg met die toren...
Verders staat de foto wat scheef en is krap ingekadert onderin (als je hem rechttrekt verliest de koe waarschijnlijk een stuk van zijn poten..).

. Maar de blauw zweem zou ik er wel even uit halen . Weet niet welk bewerking programma je hebt maar in adobe cs4 heb je de optie match color daar het hokje Neutralize aanvinken en dan met de fade knop schuiven . dat is een makkelijke manier om kleurzweem uit je foto te halen .
Savatage schreef:Die toren is waarschijnlijk een goed herkenningspunt voor de mensen die in deze omgeving wonen dus die zou ik laten staan. Maar de blauw zweem zou ik er wel even uit halen . Weet niet welk bewerking programma je hebt maar in adobe cs4 heb je de optie match color daar het hokje Neutralize aanvinken en dan met de fade knop schuiven . dat is een makkelijke manier om kleurzweem uit je foto te halen .

AmyLee schreef:Savatage schreef:Die toren is waarschijnlijk een goed herkenningspunt voor de mensen die in deze omgeving wonen dus die zou ik laten staan. Maar de blauw zweem zou ik er wel even uit halen . Weet niet welk bewerking programma je hebt maar in adobe cs4 heb je de optie match color daar het hokje Neutralize aanvinken en dan met de fade knop schuiven . dat is een makkelijke manier om kleurzweem uit je foto te halen .
Ik heb de nederlands versie van PS CS4...maar ik kan niet vinden wat je bedoelt....

Savatage schreef:AmyLee schreef:Savatage schreef:Die toren is waarschijnlijk een goed herkenningspunt voor de mensen die in deze omgeving wonen dus die zou ik laten staan. Maar de blauw zweem zou ik er wel even uit halen . Weet niet welk bewerking programma je hebt maar in adobe cs4 heb je de optie match color daar het hokje Neutralize aanvinken en dan met de fade knop schuiven . dat is een makkelijke manier om kleurzweem uit je foto te halen .
Ik heb de nederlands versie van PS CS4...maar ik kan niet vinden wat je bedoelt....
Mmmmm vreemd ik heb een engelse versie dan maar daar staat die optie bij image dan adjustments en daar staat match color bij .