Update, zonder korrel
:

flashsplash schreef:AJL schreef:Jammer dat 68 leden voor mij niet hebben gereageerd
Juist, maar het is meestal een geven en nemen.
Dus , als je veel commentaar geeft , krijg je er ook meestal veel terug. Verwacht niet dat iedereen tips of opmerkingen geeft als je er zelf nog geen heb mogen ontvangen.
Zo zitten de meeste mensen in elkaar. En verder ga ik me daar niet over uitspreken.

-Ans- schreef:Ik vind het beeld op zich, met de fragile uitdrukking van Casje, prachtig...
Wat het korrelige betreft... Ik moet er denk ik nog wat aan wennen. Ik kan niet zeggen dat ik het niet mooi vind, anderzijds heb ik ook niet direct een waw-gevoel. Geef me een beetje tijd![]()

gjdenbesten schreef:-Ans- schreef:Ik vind het beeld op zich, met de fragile uitdrukking van Casje, prachtig...
Wat het korrelige betreft... Ik moet er denk ik nog wat aan wennen. Ik kan niet zeggen dat ik het niet mooi vind, anderzijds heb ik ook niet direct een waw-gevoel. Geef me een beetje tijd![]()
Ik moet ook even wennen aan e korrel en het vignet. De mimiek en de pose van het kind zijn zo mooi dat ik hoor dat je een "normale"bewerking nog eens wil proberen... Je krijgt 3 minuten![]()

BT schreef:Sorry flash plash, ik dacht idd dat jij je eraan stoorde dat ik niet genoeg commentaar geef op anderen.. want ik doe mijn best maar ken er (nog?) niet zoveel van dat ik commentaar durf te geven, laat staan kritiek, op vele prachtige platen. De mindere durf ik dan wel weer aan!![]()
Ik weet dat jij mij indertijd nog veel tips hebt gegeven en vandaar dat ik zo schrok van je reactie.
Ik heb idd mss niet zo vaak gereageerd op jouw foto's, terwijl jij dat altijd wel deed op de mijne. Maar wat kan ik meer aan toegevoegde waarde uiten, jij bent veel professioneler bezig dan ik...