Ik heb deze plaat al een paar keer bewonderd...hij heeft wat..maar is het ook nèt niet Ik denk dat het komt omdat de druppel die scherp is niet de reflectie van het viooltje heeft en de druppels die dat wel hebben niet scherp zijn..als je begrijpt wat ik bedoel
Dank voor de reacties, ik ben het helemaal met jullie eens. Eigenlijk was het ook de bedoeling dat de druppel met reflectie scherp zou zijn Het waaide ook veel te hard gisteren om dit voor elkaar te kunnen krijgen. Volgende keer beter.
Deva schreef:Dank voor de reacties, ik ben het helemaal met jullie eens. Eigenlijk was het ook de bedoeling dat de druppel met reflectie scherp zou zijn Het waaide ook veel te hard gisteren om dit voor elkaar te kunnen krijgen. Volgende keer beter.
Wat leuk dat mijn oude foto hier weer naar boven komt. Ik heb de laatste tijd pogingen gedaan tot focusstacking om meer druppels scherp te kunnen krijgen, tot nu toe met weinig succes Maar nu je het zegt Dave, onscherp is ook niet persé fout. Wel een ruizig achtergrondje zeg.