de kleuren komen op mij heel onnatuurlijk over.
de vierde komt op mij het prettigste over, de vijfde ( blaadje twijfel ik over ) en zesde hebben een mooie comp. 

dat blad, al een en ander verwijderd, en deze over het hoofd gezien

Schaeddy schreef:Tony ik heb weinig aan de verzadiging gedaan, wel geprobeerd eerlijk gezegd, maar dat ging niet goed komen, dus zo gelaten

een keertje gedaan ,nee plat op de grond met mijn regenbroek aan ,nee niets voor mij.

Mendel schreef:De eerste voelt wat koel in de kleuren aan. Goede scherpte en opbouw.
De tweede lijkt mij op de paddo wat hard belicht en naar geel te neigen. Kijkende naar kleuren omgeving proeven die ook wat gelig.
Derde zit je met de kleuren goed, goede scherpte en opbouw, mischien hier een standpunt op gelijke hoogte kiezen.
Vierde is weer koel, en neigt naar blauw. Wel een mooie grote scherptediepte die de hoed van deze markante paddo goed dekt.
De vijfde en de zesde zijn voor mij veruit de sterkste platen in deze serie. Warme natuurlijke kleuren, een mooie setting en zachte onscherpte in de achtergrond, met beide platen in een speelse opbouw. In vergelijk met de voorgangers ademen ze meer sfeer en gevoel voor mij

Bedankt voor jullie reactie en meedenken
heb ik niet gedaan toch
maar snap wel wat je bedoeld, al genoeg mislukte pogingen hiervan langs zien komen