ik ga voor de tweede vanwege de mooiste comp. de derde vind ik jammer dat de grote tak zo wazig is gemaakt want daar is wel het licht heel erg mooiHerfstdruppel
- Tony
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
knap en mooi vast gelegd
ik ga voor de tweede vanwege de mooiste comp. de derde vind ik jammer dat de grote tak zo wazig is gemaakt want daar is wel het licht heel erg mooi
ik ga voor de tweede vanwege de mooiste comp. de derde vind ik jammer dat de grote tak zo wazig is gemaakt want daar is wel het licht heel erg mooi- Agnes
- Lid

Ik vind juist nummer drie de mooiste. Niet alleen vanwege dat licht en het kleine sterretje van het licht op de druppel, maar juist ook door de onscherpte van de tak er achter. Op foto 3 is ook het spinnewebje goed te zien. Ja, foto drie heeft het voor mij helemaal.
- Mendel
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Bij de eerste twee dacht ik steeds net nie...
Vooral bij de eerste ligt de scherptediepte onrustig. Deze ligt al beter bij de tweede, maar ook deze pakt me dan net niet.
Die laatste is hier de foto voor mij, veel leven en gevoel door het zonlicht de twinkeling, de warmere kleuren en de voor mij aangenamere scherptediepte
Vooral bij de eerste ligt de scherptediepte onrustig. Deze ligt al beter bij de tweede, maar ook deze pakt me dan net niet.
Die laatste is hier de foto voor mij, veel leven en gevoel door het zonlicht de twinkeling, de warmere kleuren en de voor mij aangenamere scherptediepte

- Jo
- Lid

Een fraaie bevroren druppel in drie trapjes.
De laatste heeft door de dynamische lichtopbouw zonder meer mijn voorkeur en het sterretje is een hele fraaie toegift!!!!
Jo
De laatste heeft door de dynamische lichtopbouw zonder meer mijn voorkeur en het sterretje is een hele fraaie toegift!!!!
Jo

Laatst gewijzigd door Jo op 15 nov 2011 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Roger te Wierike
- Lid

- Contacteer:
Voor mij de eerste, daar vind ik de compo het best.
NUMMER 3 IS OOK VOOR MIJ
Bij de eerste dacht ik Zoooooooooooooooo
die knipt terwijl de druppel valt , maar toen zag ik dat ze aan een zijde draadje hingen

Bij de eerste dacht ik Zoooooooooooooooo
die knipt terwijl de druppel valt , maar toen zag ik dat ze aan een zijde draadje hingen

- AmyLee
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
Schaeddy, Wim en Fran ook bedankt voor de reacties
Niet snel tevreden hè
...maar ik snap 'em helemaal...zal eens rondkijken in het bos of er een soortgelijk plaatje te maken valt 
fran schreef:Voor mij de eerste vanwege de compositie en dan graag met de kleur en lichtval van de derde, of is dat weer teveel gevraagd?![]()
Niet snel tevreden hè
...maar ik snap 'em helemaal...zal eens rondkijken in het bos of er een soortgelijk plaatje te maken valt 
- Frans
- Lid

ze hebben alle drie iets.
de eerste een mooie compositie
de tweede lijkt zelf licht af te geven en
de derde straalt.
denk niet dat je dit snel evenaart. lichtomstandigheden zijn bijna nooit hetzelfde.
de eerste een mooie compositie
de tweede lijkt zelf licht af te geven en
de derde straalt.
denk niet dat je dit snel evenaart. lichtomstandigheden zijn bijna nooit hetzelfde.

en zonder randje

.