Grt Roger

Nee hoor gelukkig ben je geen buitenbeentje, het is jouw smaak en meningGotchas schreef:Ojee, ben weer een buitenbeetje hoor, vind de kadering juist niet mooi![]()
Tja soms tref je het gewoon, hoewel ik me komend jaar wil oriënteren om de achtergrond middels het aan te komen Sinterklaaskado lees Sinterklaaskado'sGotchas schreef:vlindertjes staat er verder keurig op met een jaloersmakende achtergrond

Dus krijg je een schaartje, een takkenschaar, alsmede een bosmaaier kadocookiemonster71 schreef: Tja soms tref je het gewoon, hoewel ik me komend jaar wil oriënteren om de achtergrond middels het aan te komen Sinterklaaskado lees Sinterklaaskado'ste beïnvloeden.

Hoi Peter, geen melding gekregen van jouw geplaatste reactie, dus ietwat verlaat. Maar ook al had ik wel melding gekregen.Peterr schreef: Ben wel benieuwd wat je aan sinterklaas hebt gevraagd

Frans, je hebt mijn toestemming om het toe te passen. Ik ben wel benieuwd ernaarFrans schreef:de aren aan de ovenkant kun je met de gereedschappen uit je bewerkingsprogramma alsnog elimineren.
lijkt mij mooier.