Jullie hebben al enkele foto's gezien hiervan
Op vraag van de moeder moest ik ook deze pose maken.
Met toestemming van de moeder post ik deze om jullie mening te kennen.
Hopelijk geraakt hij door de censuur

de bevallingsfoto's van mijn vriendin vallen wel onder censuur.. 

sjinouck schreef:mooie plaat, in zw/w zou hij het ook erg goed doen!
btw: censuur toepassen op 1 van de meest natuurlijke zaken ter wereld zou ik erg vinden, dit is gewoon erg netjes in beeld gebracht.de bevallingsfoto's van mijn vriendin vallen wel onder censuur..

ND schreef:Heel mooi vastgelegd. Kleding aan of uit maakt voor het moment niet zoveel uit volgens mij.sjinouck schreef:mooie plaat, in zw/w zou hij het ook erg goed doen!
btw: censuur toepassen op 1 van de meest natuurlijke zaken ter wereld zou ik erg vinden, dit is gewoon erg netjes in beeld gebracht.de bevallingsfoto's van mijn vriendin vallen wel onder censuur..
Die zou ik wel willen zien..en dat meen ik serieus
,2x 9 maanden continu overgeven,en problems met de rhesusfactor in de 2e zwangerschap... ze heeft het echt zwaar gehad.. ze zag er zoo moe uit..maar goed, als eenmaal dat kleine wondertje op je buik ligt, dan is alle leed weer vergeten he? 
ik geef dat graag toe hoor! 
sjinouck schreef:ND schreef:Heel mooi vastgelegd. Kleding aan of uit maakt voor het moment niet zoveel uit volgens mij.sjinouck schreef:mooie plaat, in zw/w zou hij het ook erg goed doen!
dat gaat ze nooooit goedvinden..![]()
ze heeft 2x enorm afgezien.. 1x nierbekkenontsteking gehad, met opname in het ziekenhuis tijdens de 1e zwangerschap, want ze mocht geen medicijnen innemen, veel pijn gehad ook..,2x 9 maanden continu overgeven,en problems met de rhesusfactor in de 2e zwangerschap... ze heeft het echt zwaar gehad.. ze zag er zoo moe uit..maar goed, als eenmaal dat kleine wondertje op je buik ligt, dan is alle leed weer vergeten he?
´t is goed dat mannen niet moeten bevallen, want dan werden er veel minder kinderen geboren..eigenlijk zijn wij, mannen, gewoon watjes..![]()

ND schreef:sjinouck schreef:ND schreef:Heel mooi vastgelegd. Kleding aan of uit maakt voor het moment niet zoveel uit volgens mij.sjinouck schreef:mooie plaat, in zw/w zou hij het ook erg goed doen!
dat gaat ze nooooit goedvinden..![]()
ze heeft 2x enorm afgezien.. 1x nierbekkenontsteking gehad, met opname in het ziekenhuis tijdens de 1e zwangerschap, want ze mocht geen medicijnen innemen, veel pijn gehad ook..,2x 9 maanden continu overgeven,en problems met de rhesusfactor in de 2e zwangerschap... ze heeft het echt zwaar gehad.. ze zag er zoo moe uit..maar goed, als eenmaal dat kleine wondertje op je buik ligt, dan is alle leed weer vergeten he?
´t is goed dat mannen niet moeten bevallen, want dan werden er veel minder kinderen geboren..eigenlijk zijn wij, mannen, gewoon watjes..![]()
Ahhh los van het feit dat we afdwalen vind ik het lief wat je over haar schrijft.
Is het alsnog wel een mooie herinnering voor jullie zelf?
(en 2 ontzettend lieve kids..de jongste is 6, druk ventje, en vindt fotograferen helemaal het einde,loopt regelmatig met mijn dslr en 70-200 2.8 te rommelen of te gooien..en drukt op alle knopjes...,
, de oudste is nu 9, en ze is precies haar mama...zelfde gezicht, zelfde loopje, hetzelfde lachje en dezelfde oogjes..ze wil hondentrimster worden, hihihi! heeft de jongste trouwens ook, die ogen..die zijn zoo mooi..mama´s ogen...
maar ik ga volledig off-topic he?