Een nieuwe poging gedaan om de spinrag op takjes in de mist te fotograferen. Geprobeerd om het minder druk te laten lijken en meer voor de detailopname te gaan.
ja dat zijn leuke uitdagingen om te proberen, ze worden al beter de mooiste vind ik de tweede de andere zijn netjes en scherp maar spreken mij niet zo aan
voor mij de laaste vind ik mooi plaatje. goed van scherpte mooie dof er achter. rank takje met de druppeltjes wit vlekje onder aan het takje zou ik even wegpikken.
Ik ga voor de derde, tere blaadjes ingekapseld door de spinrag en dauwdruppels, de vergankelijkheid spreekt mij in deze aan. Verder mooie serie van gemaakt
Het valt me nog vies tegen om zoiets te platen, heb je eindelijk iets geschikts gezien zakt het statief steeds weg in de bosgrond, zelfs zonder wind waait het spinrag heen en weer en dan hebben we het nog niet over bevroren vingers en tenen gehad...ach, het leven van een fotograaf gaat niet over rozen
vind de tweede vooral opvallend omdat er delen ontbreken. geeft een wat vervreemdend effect. nice. op enige afstand gevolgd door foto vier. bij de andere twee zijn de blaadjes gevangen in het web teveel het onderwerp geworden imo.