Nog een HDR Poging

Hier kun je je urban foto's plaatsen
Plaats reactie
twstd
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Nog een HDR Poging

Bericht Geplaatst:

Had nog foto's die ik moest verwerken tot HDR, ben benieuwd of jullie het wat vinden.

1. Afbeelding

Update, kraakpand in Groningen. Alweer een poosje geleden maar was nog niet helemaal zeker over de bewerking. Is het wat of ben ik uit mijn slof geschoten? Wou een reportage maken over krakers, door al het gedoe rondom het kraakverbod is het helaas bij een uurtje gebleven en heb ik het niet af kunnen maken. Ook de portretten zijn er helaas niet meer van gekomen.

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding
Laatst gewijzigd door twstd op 27 nov 2011 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Omhoog Profiel Website Foto's
Mendel
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Nog een HDR Poging

Bericht Geplaatst:

Spreekt me als HDR aan, proeft fijn natuurlijk aan zonder dat je je vergrijpt aan te sterke tonalmapping.

Mooie structuren op vloer, duur en wagentje. Opbouw ziet er goed uit. Onderwerp zelve is an sich niet heel fotogeniek, maar je hebt voor mij wel maximale eruit gehaald :)
twstd
Lid
Lid
Contacteer:

Nog een HDR Poging

Bericht Geplaatst:

Dank voor je reactie, is in een kraakpand in Groningen. Heb een hele serie gemaakt maar nog niet bewerkt omdat ik niet echt de goede stijl kon vinden ga ook nog wel even met de rest aan de slag en zal ze er dan bij posten.
Industrial63
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

An sich goede serie , wel even opletten dat de lichte en donkere delen niet alsnog gaan uitbijten/dichtlopen.
twstd
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Industrial63 schreef:An sich goede serie , wel even opletten dat de lichte en donkere delen niet alsnog gaan uitbijten/dichtlopen.
Zal er nog even naar kijken, jammer inderdaad. Wat gebruik jij voor software voor je HDR? Ziet er erg goed uit, ik zelf gebruik de plugin HDR efex pro.
Plaats reactie

Terug naar “Urban”