Station Royal II

Hier kun je je urban foto's plaatsen
Plaats reactie
MrYouri
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Station Royal II

Bericht Geplaatst:

Van het weekend weer eens wezen urbexen,
Op deze locatie was er niet enorm veel te zien.
Wat info over het gebouw,
Royal Station II.
Net voor 1900 werd een spoorlijn in het gebied aangelegd en het station werd in opdracht van Leopold II gebouwd om het gebied, waarop dit station zich bevind, als toeristisch gebied op de kaart te zetten. Een hotel waar veel toerisme naar toe trok werd tijdens WW II zwaar beschadigd en het station werd gesloten. Na enkele jaren heropbouw ging het hotel weer open doch Leopold's station bleef voor- goed buiten gebruik.
Foto's!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Omhoog Profiel Foto's
Mendel
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Station Royal II

Bericht Geplaatst:

De eerste twee en de laatste doen weinig voor mij, hoewel de eerste goed in de opbouw staat, missen ze voor mij gevoel, komt mede door de wat tamme contrasten.

De derde spreekt me meeste aan, fijn gespeeld met scherptediepte, en groen is fris en steekt af tegen de somberheid van de grijze steen massa in de onscherpte :)
Omhoog Profiel Website Foto's
MrYouri
Lid
Lid

Re: Station Royal II

Bericht Geplaatst:

Mendel schreef:De eerste twee en de laatste doen weinig voor mij, hoewel de eerste goed in de opbouw staat, missen ze voor mij gevoel, komt mede door de wat tamme contrasten.

De derde spreekt me meeste aan, fijn gespeeld met scherptediepte, en groen is fris en steekt af tegen de somberheid van de grijze steen massa in de onscherpte :)

Dank! het is ook niet echt een ultieme plek om heen te gaan, Er was vrijwel niks te zien...
Omhoog Profiel Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Urban”