Zoals al gezegd word, de Plastic Fantastic. Goedkoop maar toch heel bruikbaar. Ook het bokeh (De onscherpte van de achtergrond) van dit objectief word vaak geprezen. Voor de prijs mag hij eigenlijk niet ontbreken in de foto-tas!
Ervaring / mening met Canon EF 50mm f1.8 II
- renekuipers
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Ik heb nog niemand gehoord over het gebruik van deze lens bij slecht licht met een wat hogere ISO waarde en geen flitser
Ideaal dus om voor bruiloften mee te beginnen en om gewone sfeer foto's te maken zonder kunstlicht. Als je meer bruiloften gaat doen dan ga je echter vanzelf naar de degelijkere versies van Nikon en Canon in de 1/4 versie en daarna voor sommigen naar de Ongelovelijke f/1.2 versie
- sjinouck
- Lid

- Contacteer:
duckie schreef:Ik heb nog niemand gehoord over het gebruik van deze lens bij slecht licht met een wat hogere ISO waarde en geen flitserIdeaal dus om voor bruiloften mee te beginnen en om gewone sfeer foto's te maken zonder kunstlicht. Als je meer bruiloften gaat doen dan ga je echter vanzelf naar de degelijkere versies van Nikon en Canon in de 1/4 versie en daarna voor sommigen naar de Ongelovelijke f/1.2 versie
yep. heb deze gebruikt zonder flitser op een bruiloft en ook bij slecht licht aldaar.. werkt prima!
-
badeendje
- Lid

Ik heb de 1.8 versie al verkocht.
Dit omdat ik de 1.4 versie geprobeerd heb en ik dacht eerst dat het weinig verschil zou maken.
Maar dat is echt een wereld van verschil.
Dus ben nu opzoek naar een 1.4 variant van deze cheap but super lens
Dit omdat ik de 1.4 versie geprobeerd heb en ik dacht eerst dat het weinig verschil zou maken.
Maar dat is echt een wereld van verschil.
Dus ben nu opzoek naar een 1.4 variant van deze cheap but super lens