Maar een kleine keuze gemaakt van dit , al jaren leegstaand sanatorium. Moesten wel even via een andere ingang naar binnen , hoofdingang bleek een actieve sensor te zitten. Toegang naar het gebouw was ook nogal lastig , de hoofdweg was hermetisch afgesloten , dus dan maar via bovenaf.Steile heuvel en daartussen nog een knappe "gracht" van 6 meter diep....
Thnxz for comments , altijd leuk als ik mensen een lolletje ermee doe. Vwbt adrenaline.....om eerlijk te zijn geen last van eigenlijk,doe die grapjes al wat langer en weet wel hoe en wat.... Dat komt pas als ik binnen de fotoos kan maken (of was dat nou euphorie?)
Zaterdag komen er nog wel een paar leuke uit een hospitaalafdeling van een sanatorium for Insanes...
Indus, heb ik je al eens gezegd dat jouw foto's mij heel erg sterk doen denken aan de tekeningen van Norman Rockwell?
Juist die met die man die daar op dat bed zit. Echt helemaal!
En de moeite heeft absoluut geloond! Mooie serie , met voor mij een kleine uitzondering wat nummer 1 betreft, daar vind ik de flink overbelichte ronde opening toch net iets teveel aandacht vragen.
Wow, wat een serie, complimenten !!
Bedankt voor het met ons delen van deze heerlijke sfeerplaten.
(je zult er overigens maar gelegen hebben, dan word je vanzelf wel gek).
Gr, Bert