Armand,
gefeliciteerd. Het is een mooie foto en je mag er best trots op wezen.
Ik zie beter dan vele anderen welke weg je hebt afgelegd sinds de eerste keer dat je bij ons een workshop kwam volgen en nu...
Maar ik zou mezelf niet zijn moest ik niet een klein beetje commentaar geven hé.
Want aan wauw en geweldig alleen daar heb je volgens mij weinig aan.
Let wel, het is detailkritiek en doet zeker GEEN afbreuk aan je foto als geheel.
Persoonlijk vind ik de hand iets te veel aandacht wegnemen in de totaalplaat. Altijd opletten met handen, maar in deze plaat mag de hand wel, dus misschien een klein beetje doordrukken, waardoor de hand een ietsje minder licht wordt en dus meer in de achtergrond zal verdwijnen. Zal je plaat volgens mij ten goede komen.
Een klein stylingfoutje (maar dat is moeilijk hoor om te zien als je aan het fotograferen bent, dat besef ik maar al te goed). Het had iets beter geweest als je het bandje van het kleedje aan haar linkerhand niet had komen kijken. Dat had gekund door arm, hand een ietsje te draaien.
Ten derde : opletten met je witte kaders... Een goede foto heeft gen kader nodig, dus deze ook niet !
Nogmaals het is detailkritiek want het is in totaliteit één van de betere platen...
Veel groeten,
Peter