Ja deze is schitterend, alles valt hier zo goed op zijn plaats dat je voor mij met recht een kunstwerk hebt gemaakt, en zelf verkleind op de voorpagina blijft hij enorme kracht hebben.
Macro met zeer beperkte scherptediepte, waarbij er geen enkele twijfel bestaat dat je die goed hebt neergelegd, is een onderdeel van de kracht van deze foto. De stampers zweven zo mooi in het scherptedieptegebied dat ze los komen van de achtergrond, en je een sterke dieptewerking, bijna een 3D effect hebt weten te creeeren.
De onscherpte in de achtergrond is aangenaam, en deze wordt heerlijk versterkt door het patroon van de streepjes waardoor je een kunstzinnig geheel voor ons neerzet.
Kleuren zien er aagenaam, en gebalanceert uit. Belichting is ook van de bovenste plank, een zeer gelijkmatige belichting, waarbij alle delen goed en evenredig zijn belicht.
Compositie is sterk gekozen, midden plaatsen van stampers ligt voor de hand bij dit standpunt en is ook een goede keuze, het zo laag plaatsen van de stampers is voor mij verassend, en ook dat is een goede keuze geweest.
Al met al, een foto waar ik met volle teugen van geniet....