Griekse haven

Hier kun je je urban foto's plaatsen
Plaats reactie
MattScape
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Griekse haven

Bericht Geplaatst:

Een aantal HDR foto's van de haven van Chios, uit de hand gefotografeerd. Ben wel erg benieuwd wat jullie hiervan vinden want ik merk dat de meningen bij HDR erg uiteenlopen. De één vind het prachtig en de ander vind het afschuwelijk, of ze vinden het teveel op een 'tekenfilm' lijken.

Ik zie hier op het forum vaak hele strakke HDR platen! :) Ik hoop over een paar jaar ook zo strak te kunnen fotograferen.. Bij mijn shots mis ik helaas een beetje scherpte omdat ik ze vanuit de hand heb geschoten (vooral bij de onderste zie je dit terug). Moet mezelf toch aanleren wat vaker mijn statief mee te nemen.. Maar goed ben dus benieuwd naar jullie commentaar en tips!

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding
Omhoog Profiel Foto's
Industrial63
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Griekse haven

Bericht Geplaatst:

Uit de hand geen probleem , gewoon even je self-timer gebruiken. Hoe maak jij naderhand je HDR's eigenlijk? DynamicHDR soms?.Maar eens beginnen met de saturatie eens wat terug te schroeven....
Omhoog Profiel Website Foto's
MattScape
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Industrial63 schreef:Uit de hand geen probleem , gewoon even je self-timer gebruiken. Hoe maak jij naderhand je HDR's eigenlijk? DynamicHDR soms?.Maar eens beginnen met de saturatie eens wat terug te schroeven....
Bedankt voor je comment. Ik gebruik de bracketing functie op mijn D90 dus dat zit wel okee, maar soms hou je helaas toch nog een minuscule verschuiving in je shots, daarom werk ik het liefst met statief bij HDR. Ik gebruik HDR Efex Pro van Nik, een plugin voor Photoshop. Probeer wel rekening te houden met de saturatie maar vind de shots soms wat saai aandoen als ik desatureer..
Omhoog Profiel Foto's
Nuelle
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Ze zijn wel heftig! :blush Maar ik weet toevallig dat jij van heftig houdt! :rof
De laatste vind ik het mooist maar misschien kun je hem iets minder heftig maken en de "halo" rond de top van de paal wegwerken. Ik vind die kleur geel wel erg gaaf in deze foto!!

groetjes
Nuelle
Omhoog Profiel Website Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Urban”