stampertje is scherper .
probeer dit ook eens met een lager f getal en dan scherp stellen op de stamper dan heb je ook een ander resultaat met meer scherpte diepte, ook minder iso nodig ........leuk om eens uit te proberen 

Mingus schreef:Hier mis ik toch ook dat stukje scherpte wat direct moet opvallen.![]()
Ik zou beginnen met een lagere iso waarde/kleiner diafragma/ lagere sluitertijd of/en variëren in afstand tot het onderwerp. Probeer gewoon het uiterste.![]()
![]()

Mingus schreef:Nog even een aanvulling op mijn commentaar.
Ook al fotografeer ik de laatste jaren niet zoveel bloemen meer, heb ik er nog één teruggehaald van een paar jaar geleden om nog wat duidelijker aan te geven wat ik bedoel.
Is met een andere camera en in totaal andere omstandigheden gemaakt.
Ik haal hem weer weg hoor.![]()
[click]http://i255.photobucket.com/albums/hh147/Hexagon70/sized_DSC_159202.jpg[/click]
prachtig 

Hier maak je denk ik een vergissing Tony, want een lager F-getal zorgt juist voor een kleinere scherptediepte. Ik denk dat je bedoelt een klein diafragma.Tony schreef:probeer dit ook eens met een lager f getal en dan scherp stellen op de stamper dan heb je ook een ander resultaat met meer scherpte diepte

Wolves fotografie schreef:Hier maak je denk ik een vergissing Tony, want een lager F-getal zorgt juist voor een kleinere scherptediepte. Ik denk dat je bedoelt een klein diafragma.