.Gisteren meegenomen want ze dronk niet meer bij de moeder. Zeven weekjes jong en van de dood gered. Moeder is een zwerfhondje dat bij een schuur is aankomen lopen. Ze kreeg twee puppen een mannetje en een vrouwtje. Hier in Portugal willen zeker de arme mensen geen teefje want die krijgen steeds jongen en ze hebben geen geld voor een sterilisatie, dus worden de teefjes verdronken. Toen ik dat hoorde heb ik gezegd dat ik haar wel wilde en hier is ze dan.

De moeder heb ik trouwens ook meegenomen en die is nu bij goede vrienden en wordt gesteriliseerd, want anders krijgt ze waar ze was iedre hlaf jaar een nestje en die worden dan weer om zeep geholpen.
Later volgen wel betere foto's als ze wat meer op haar gemak is. Nu sprong ze direct na deze foto van de stoel en dat is best een hoogte want ze is erg klein, iets groter dan mijn hand.

, of met andere woorden een Scheveningse herder.

. Helaas kan ik haar nog niet met de andere twee alleen laten want de 5 mnd oude labrador vindt het nu een erg leuk speeltje en daar is ze nog iets te kwetsbaar voor.