Afgelopen vrijdag, zaterdag en zondag een intensieve shoot gehad met Holly Ivory Flame op verschillende lokaties. Ik zal van iedere lokatie een foto posten, tenzij jullie het vervelend vinden steeds tegen dit model aan te moeten kijken

Aai, die vond/vind ik juist erg fraai !!gpauwen schreef:Foto is technisch uiteraard in orde, alleen de pose...ik weet niet precies wat jouw bedoeling is. Een model met half ontblote borsten dat de hand aan zichzelf slaat, om het maar zo te zeggen, en de voeten in de positie van een balletdanseres ?

Mijn bedoeling is om mooie foto's te maken waar het model sierlijk, elegant en vrouwelijk op uit komt. Ieder ervaren model staat bijna altijd op haar tenen dit omdat het sierlijker is dan plat op je voeten en het model toont langer. Wat is er mis met half ontblote borsten, zolang ze niet uitdagend naar voren worden gestoken zie ik het probleem niet. Worden ze wel uitdagend naar voren gestoken dan zal ik naar alle waarschijnlijkheid niet afdrukken. Waar je "de hand aan zichzelf slaan" vandaan haalt begrijp ik echt niet maar dat zal wel aan mij liggen.gpauwen schreef:Foto is technisch uiteraard in orde, alleen de pose...ik weet niet precies wat jouw bedoeling is. Een model met half ontblote borsten dat de hand aan zichzelf slaat, om het maar zo te zeggen, en de voeten in de positie van een balletdanseres ?