Mooie serie met voor mij als favorieten 1 en 5.
Ik had alleen wel het rode scootertje op 5 weggetoverd...
Duisburg is idd net zo'n soort fabriek (hoogoven) ben daar ook geweest. Maar deze is niet bezoekbaar officieelWendy schreef:Hé, dat lijkt best wel veel op Duisburg waar we met het forum heen zijn geweest.
Mooie serie met voor mij als favorieten 1 en 5.
Ik had alleen wel het rode scootertje op 5 weggetoverd...

Ik had het scootertje zelf ook laten staan. Zoals je zelf al zegt geeft het een mooie kleurtegenstelling. Maar het geeft ook mooi de verhoudingen weer tussen groot en klein.qless schreef:Scootertje heb ik expres laten staan, hij stond daar en geeft wel een mooie tegenstelling en kleur

Euh ja, er waren op ander deel van dat terrein mensen aan het werk die mij gezien hebben en die hebben de bewaker erbij gehaald helaas...Hoop gezeur dat ik er niet mocht komen en dat ik blij moest zijn dat hij geen zin had om de politie te bellen blabla enzoBjorn schreef:Heerlijke locatie zeg!
Heb je nog problemen gehad met de bewaking daar?

Dit zijn HDR opnames ( 3 raw's, 1 op -2, 1 op standaard en 1 op +2 EV ), gecombineerd met photomatix tot een HDR tiff, en daarna geimporteerd in Lightroom om wat te doen aan kleurtes (saturatie e.d.)Frans schreef:Vind het een mooie serie.
De stijl van bewerken spreekt me ook zeer aan. Ben eigenlijk op zoek naar een tutorial voor deze stijl maar ben ondanks veel zoeken nog niets tegen gekomen.
Heb je een tip voor me?