Mooie foto Ik vind de ruimte aan de rechter kant ook mooi. Ik zou de foto overigens wel nog een beetje croppen, omdat ze nu maar een klein beetje hoofd mist, zou ik er wat meer afcroppen van boven en dan ook wat links zodanig je daar geen loze ruimtes hebt Dat maakt de foto imo net wat sterker
Sluit me bij Pipanda aan, lege ruimte is prima gekozen maar een klein stukje croppen van de bovenkant geeft een nog fraaier beeld. Verder prima zwart/wit omzetting en scherpte
Ik ga met Pipanda mee: ietsje van boven af en van links. Daarnaast vind ik haar pupil van haar linkeroog er een beetje te donker uitzien. Voor de rest: mooie foto.
Ben het eens met Pipanda. Overigens zou ik nog wel even wat kleine oneffenheden uit het gezicht weg-shoppen(stipje linkerwang voor kijker rechts)bijvooorbeeld verder
Weer eens iets geprobeerd luid de titel, daarmee ga ik er vanuit dat je een doel had met het maken van de foto. Jammer dat je niet precies aangeeft wat je met proberen wilde bereiken.
Wat ik zelf wel mooi vind aan de foto is de ruimte rechts, ik hou daar wel van. Als ik goed kijk naar het gebruikte licht ben ik iets minder enthousiast, zal je uitleggen waarom. Ik vind dat je niet helemaal goed hebt gekeken hoe het licht valt, als ik bijvoorbeeld kijk naar de reflectie in de ogen, dan zie ik in haar (voor de kijker) linker oog een mooie reflectie in de iris en die mis ik rechts, althans hij zit er ver buiten waardoor het oog minder sprankelt. Dan de makeup, onder haar (wedrom kijker) rechtoog heeft een slordige zwarte vlek , denk dat je hier wat aandacht kunt geven. Vind de compositie wel mooi . Tot zover mijn mening en vergeet daarbij niet dat dit slechts mijn mening is.