Update

A1

A2

(4x5) Lijstjes zullen zeldzaam zijn... Terechte opmerking dus dat ie afwijkt van het gangbare digitale formaat.
. Is wel een lastige plek trouwens, normaal ga je van l.n.r. of r.n.l. om structuur te behouden maar dit plekje is er en een groot kleurverschil en een andere structuur en licht verschil. 

(het zit er altijd zo op haha). Van luiers tot diverse vlechten heb ik met plezier geleerd maar van de make up ga ik zelf maar afblijven denk
(nou ja erin shoppen is geen probleem natuurlijk.)

. Anders moet ik met mijn zoom aan de gang (18-105 mm doet het overigens niet slecht op korte afstanden, veraf is het "wat" minder). Maar wie weet biedt mijn 24-70mm wel de oplossing (nog geen portretten mee geschoten), is wel weer een grote toeter voor die toepassing.
en kan de camera op crop zetten maar met vergroten van de afstand veranderd je scherptediepte ook ! . Maargoed komt wel eens wat anders maar heb bewust voor dit objectief gekozen. Betrokken met het onderwerp en omgeving zou de toekomst moeten bieden. Voor een headshot is ie neit ideaal nee maar geen foto maken omdat je beter geschikte apperatuur nodig hebt zou niet voor moeten komen in het woordenboek van een fotograaf toch ?
)