gpauwen schreef:Er zit een fundamentele fout in deze foto, ik neem aan dat jij als ervaren fotograaf dat zelf kunt zien ? Welke fout is het ?
En vervolgens gaan we allemaal zoeken naar de fout.
Verlos ons gpauwen en kom er mee voor de draad.

gpauwen schreef:Er zit een fundamentele fout in deze foto, ik neem aan dat jij als ervaren fotograaf dat zelf kunt zien ? Welke fout is het ?

Annemiek, het is niet omdat iemand beweert dat er een fout is dat dit werkelijk zo is....ge moet interpreteren dat diegene die commentaar levert soms ook mis kan zijn en niet de waarheid in pacht heeft

AJL schreef:Dank u Frans, Martin, Annemiek en Pjerry
Heel uitgebreide en degelijk commentaar trouwens van Martin![]()
Ik zal weldra een nieuwe foto posten en dan zien jullie het dekor waar deze foto is genomen....in de buitenlucht namelijk

gpauwen schreef:Mijn excuses voor de verwarring, de vraag was uitsluitend bedoeld voor degene die de foto geplaatst heeft. Als je denkt dat dit een goede foto is, en er niets mis mee is, dan heeft het weinig nut om kritiek te geven.

Rophoto schreef:Als topicstarter direkt gereageerd had zou het wat anders zijn i.m.o. maar wachten tot de positiviteit er af druipt is wel erg makkelijk ....vind ik dan...
gpauwen had inderdaad ook niets kunnen zeggen dat is waar

gpauwen schreef:Mijn excuses voor de verwarring, de vraag was uitsluitend bedoeld voor degene die de foto geplaatst heeft. Als je denkt dat dit een goede foto is, en er niets mis mee is, dan heeft het weinig nut om kritiek te geven.

Frans schreef:gpauwen schreef:Er zit een fundamentele fout in deze foto, ik neem aan dat jij als ervaren fotograaf dat zelf kunt zien ? Welke fout is het ?
En vervolgens gaan we allemaal zoeken naar de fout.
Verlos ons gpauwen en kom er mee voor de draad.

TS weigert steevast hierop direkt/zonder omwegen naar de vraagsteller te antwoorden wat ook niet verplicht is maar wel netjes zou zijn ....maar......waarom zou de vraagsteller dan wel moeten aangeven hoe en wat ?? ....behoorlijk scheve conclusie niet?

Dat kan wel jammer gevonden worden maar zoals ik al eerder aangaf kan ik het mij goed voorstellen in deze en andere situaties.