Deze sprong bij mij meteen in het oog toen je je serie van die dag langs liet komen. Dromerige sfeer zoals je titel al zegt, hele fijne schittering in de achtergrond van de onscherpte.
Tegenlicht op de rode haren door haar fijn omlijsten, handjes met tere grasje elegant.
WOW ! mooie foto, heerlijke kleuren zeg ! Heb je dat nou puur uit de camera .. of is dat de bewerking? Ik vind dit soort mooie, natuurlijke kleuren altijd zo mooi... maar vraag mij altijd af, hoe krijg je dat voor elkaar?
Komt zo uit de camera Kkika. Heb dit zelf ook altijd heel mooi gevonden, en je moet gewoon veel oefenen. Stel je camera manueel in, want anders worden deze foto's te donker doordat de camera veel licht meet, en daarop instelt. Je ziet ook wat overbelichting in de foto, dat zal je camera proberen te vermijden.
Ja...dat stukje wit twijfelde ik dus heeeeel erg over. Ik heb t gevoel dat als je t weghaald, je dan het idee mist dat ze zit en met haar armen op haar bovenbenen steunt...
Gefeliciteerd, vind het ook mooier zonder dat stukje wit. door haar houding is het voor mij iig duidelijk genoeg hoe ze zit, voegt dat kleine stukje wit niets aan toe