Antenne
- gjdenbesten
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- gjdenbesten
- Lid

flashsplash schreef:Allez Gidsenbesten hou me niet langer in spanning en geef ons een woordje uitleg....
Sta je stijf van de stress
?- Heidel
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Annemiek schreef:Nah, vooral het feit dat ze er zo gelukzalig bij kijkt klopt in mijn beleving niet (maar ik blijf dan ook halverwege steken en kijk dan al ongelukkig, haha)
Ik heb jaren op hoog niveau aan turnen gedaan, maar dat gelukzalige gevoel is er echt wel
Het is héérlijk om in beweging te zijn, en zulke houdingen voelen gewoon lekker!!
Daar worden sommige mensen écht gelukkig van, en ik mis het nog héél vaak
Dit straalt het model uit:
Genot en leedvermaak... hoort de opmerkingen al in haar hoofd; hoe krijgt zij dit voor elkaar, TJEETJE die is lenig en oef... volgens mij moet dat pijn doen (dat waren de opmerkingen die ik meestal hoorde)
Uiteraard ook nog andere opmerkingen, maar die kwamen van hitsige mannen af (gniffel)
.. Verder vind ik het een sterke plaat, wel zonde van dat vlekkerige vlekje bij haar voet, die ook nog eens mist
..- gjdenbesten
- Lid

heidelroosje schreef:Annemiek schreef:Nah, vooral het feit dat ze er zo gelukzalig bij kijkt klopt in mijn beleving niet (maar ik blijf dan ook halverwege steken en kijk dan al ongelukkig, haha)
Ik heb jaren op hoog niveau aan turnen gedaan, maar dat gelukzalige gevoel is er echt wel![]()
Het is héérlijk om in beweging te zijn, en zulke houdingen voelen gewoon lekker!!
Daar worden sommige mensen écht gelukkig van, en ik mis het nog héél vaak![]()
Dit straalt het model uit:
Genot en leedvermaak... hoort de opmerkingen al in haar hoofd; hoe krijgt zij dit voor elkaar, TJEETJE die is lenig en oef... volgens mij moet dat pijn doen (dat waren de opmerkingen die ik meestal hoorde)
Uiteraard ook nog andere opmerkingen, maar die kwamen van hitsige mannen af (gniffel)..
Verder vind ik het een sterke plaat, wel zonde van dat vlekkerige vlekje bij haar voet, die ook nog eens mist..
Dat vlekje is de toren van het Rijksmuseum. Vergeten weg te halen. Het standpunt maakte dat ik de voet er niet op kreeg. Niets gephotoshopt hoor Flash. Het was een meisje van een groep Russische tuners die Amsterdam kwamen bekijken. Zie de foto's hierna. Ik doe het niet na.
- momentum60
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
Mooi gedaan...