Hij had het idee om d.m.v. dit project elkaar beter te leren kennen.
De eerste in de lijst (in dit geval ik) vraagt bijv. wat voor soort muziek je bent of wat voor dier je bent aan de 2e aan de lijst. Dat fotografeert de 2e dan en hij/zij mag dan zo’n soort vraag aan de volgende in de lijst stellen.
Ik zal mezelf nog een keer later in de lijst plaatsen, dan kan ik ook een foto maken.
Je mag je in dit topic opgeven en je wordt dan op de lijst gezet in dit bericht.
Je hebt de tijd om je op te geven t/m vrijdag 9 mei. Dan gaan we zaterdag 10 mei beginnen met het project.
De resultaten komen in dit topic.
Je hebt 1 week de tijd om jouw foto in te zenden. Lukt dit niet, dan is de volgende op de lijst aan de beurt.
Het is wel de bedoeling dat je zelf in de gaten houdt wanneer je aan de beurt bent, zodat ik niet telkens pb’s hoef te versturen. Kom dus regelmatig kijken in het resultatentopic of je al aan de beurt bent.
Schrijf boven je foto een (korte) beschrijving van jezelf m.b.t. het thema dat je gekregen hebt en schrijf onder je foto zoiets als: Ik zou graag willen weten wat voor .........(thema) .........(naam van de volgende op de lijst) is.
Diegene gaat met zijn/haar opgelegde thema aan de gang en mag de volgende op de lijst weer een nieuw thema geven. Enz. enz. enz……
Succes en vooral: Have fun!
Deelnemers:
Wendy
Eykmans Kevin
Betuwefotograaf
Pipanda
Henry
Wendy
Kaya
Tony
Mendel

.