Mooi totaalbeeld met die kleurenpracht en goede compositie. Echter over de scherpte twijfel ik hier wel, volgens mij ligt de echte scherpte voor het model.
Vind het een aangename kijkplat vooral door de vrolijke en 'matching' colors. Vwb de scherpte ga ik met Storm mee, die ligt net niet helemaal lekker op het model.
@Peteralexander bedankt voor je compliment. Het is een veel gevraagd model dus ze zal wel veel op internet te vinden zijn en ieder zal er zijn eigen invulling aan geven.
@Deva, ik weet niet of een blauwere lucht de foto sterker maakt, ik ben juist bang dat de lucht dan gaat overheersen.
@Storm en Gotchas, ik zal een kleine uitsnede van het model maken op 100% dan kan je zien hoe de scherpte ligt. Volgens mij misschien niet 100% op het model maar voor mijn gevoel scherp genoeg om een mooie print te maken. Dit is natuurlijk maar een kleine versie die ook niet is naverscherpt omdat ik heb gemerkt dat bij naverscherpen (unsharpmask 30%) en toch haloos ontstaan. Aan de foto is overigens niets gecropt.
En deze vind ik nog mooier, mooie kleuren, goed uitgewerkt, ik volg Deva met het contrast in de lucht, de kleurenpracht en je model kunnen dat mijns inziens wel aan, nogmaals: prachtig