Ik heb drie keer op het punt gestaan om deze te verwijderen, maar toch niet gedaan. Is mijn twijfel in jullie optiek gerechtvaardigd of had ik 'm toch in de prullenbak moeten laten verdwijnen......?
Hallo Jo :-) Als beginner vind ik dat ik nog niet veel te zeggen heb over de foto`s, maar ik zou het zelf mooier vinden als de kleuren misschien war meer spreken, vind hem een beetje flets, maar goed, moet ook eerst zelf maar eens zo`n foto zien te maken haha
Vind het licht en de kleuren erg mooi, geeft een lekkere dromerige sfeer aan het geheel. Twijfel alleen een beetje aan de uitsnede, vind hem aan de onderkant wat cru afgesneden overkomen
ondanks alle lovende woorden ik kan je twijfel begrijpen. bij de eerste aanblik vond ik ook dat er een flinke dot licht op de bovenkant was gevallen. en omdat jij veel beter kunt zou ik als ik zo goed als jou was deze wegkieperen.
Heidel en Frans dank je wel voor de reacties! @Frans:Vandaar ook mijn twijfel en ondanks de lovende woorden van velen zal ik ze zó niet meer tonen..........