Nou, ik vind hem mooi. Wat een leuke knul, die er goed opstaat met een prachtige achtergrond. Het aansnijden aan de onderkant twijfel ik wat over. Ik heb hier helemaal geen verstand van maar ik vraag me wel af hoe je dit voor elkaar hebt gekregen, het lijkt haast wel een studio opname met een poster op de achtergrond.
Supermooie dof. Lekker bewust, zo niet ietwat brutaal op de plaat gezet. Compo is ook heel mooi. Je zoekt door de landscape in de achtergrond iets wat je herkent. Ik vind deze plaat supersterk! . Misschien de hand nog wegklonen. Dat is het enige minpuntje. Of iemand stoort zich aan het t-shirt dat rommelig zit, maar dat is door de houding onvermijdelijk. Mooi hoor!
Prachtplaat met een prima achtergrond! Persoonlijk zou ik nog iets van de onderkant afhalen zodat het stukje kussen of broek net onder de hoofdopening van de sweater weg komt te vallen en het resterende deel hand zou ik dan wegshoppen. Tevens 1.5 cm van de rechterkant afhalen, zodat er een krachtiger contrast met de geblurde boomstammen links gevormd wordt. Een prachtfoto die een mooi plekje aan een muur verdient............
Mooi beeld. Onderaan zou ik ook een stukje knippen. Ik zie 3 lichtjes in het oog, flitser op camera en 1tje rechts van Broes met snoet op en links en reflectiescherm.