/
- dhldhldhl
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Mooie foto, zwartwit omzetting smaakt ook goed
alleen volgens mij staat de foto een tikkeltje scheef, dat zou je misschien nog even kunnen verhelpen. Hogere ISO staat beestal voor meer korrigeligheid, maar ongetwijfeld valt er ook nog wel wat na te bootsen in photoshop.. Maar daar weten andere forummers meer vanaf 
Verder mooie plaat
alleen volgens mij staat de foto een tikkeltje scheef, dat zou je misschien nog even kunnen verhelpen. Hogere ISO staat beestal voor meer korrigeligheid, maar ongetwijfeld valt er ook nog wel wat na te bootsen in photoshop.. Maar daar weten andere forummers meer vanaf 
Verder mooie plaat

- mrJanneman
- Lid

- Contacteer:
Mooie sfeerfoto vind ik dit. Doet artistiek aan.
- ni3lsj4ns3n
- Lid

De heftige zwarten smaken mij wel, houd daar wel van.
Je had wat meer korrel kunnen krijgen door de iso nog hoger te zetten (1600? ik weet niet wat je camera kan). Als je iso nog hoger had gezet had je ook een betere sluitertijd kunnen krijgen. 1/15 is eigenlijk wat te weinig, hoewel ik geen bewegingsonscherpte zie (statief gebruikt?). Ook had je je diafragma nog wat verder kunnen gooien, of is F5 het grootste op 50mm met jouw lens?
Verder is de foto wat blauw, zit er een duotoon overheen? Vind ik wel mooi maar ik ben ook wel benieuwd naar de schone zwart wit.
De witte randen om de foto heen vind ik dan weer wat minder mooi.
Welk programma gebruik je om te bewerken?
Je had wat meer korrel kunnen krijgen door de iso nog hoger te zetten (1600? ik weet niet wat je camera kan). Als je iso nog hoger had gezet had je ook een betere sluitertijd kunnen krijgen. 1/15 is eigenlijk wat te weinig, hoewel ik geen bewegingsonscherpte zie (statief gebruikt?). Ook had je je diafragma nog wat verder kunnen gooien, of is F5 het grootste op 50mm met jouw lens?
Verder is de foto wat blauw, zit er een duotoon overheen? Vind ik wel mooi maar ik ben ook wel benieuwd naar de schone zwart wit.
De witte randen om de foto heen vind ik dan weer wat minder mooi.
Welk programma gebruik je om te bewerken?
- Frans
- Lid

Zeker een foto die de aandacht langer vast houdt.
Mooie setting en fijne bewerking.
In de naam van je bestand komt het woord Schermafbeelding voor.
Is het inderdaad een capture van je beeldscherm?
En zo ja waarom je dat gedaan hebt? Pure nieuwsgierigheid uit verbazing.
Mooie setting en fijne bewerking.
In de naam van je bestand komt het woord Schermafbeelding voor.
Is het inderdaad een capture van je beeldscherm?
En zo ja waarom je dat gedaan hebt? Pure nieuwsgierigheid uit verbazing.
- Nuelle
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Mooie plaat. Korrelig doe je simpel met PS en als dat niet hebt met LR. (lightroom)
Als je iets korrel gaat toevoegen zou ik het mooier vinden als de foto iets minder blauw is. Gewoon persoonlijke smaak. Ik hou wel van een korrel als het past bij een foto. En bij zwart wit vind ik dat wel gaaf. Kijk nog even naar haar hielen. Die hebben een wat rare kleur. Alsof ze hele vieze voeten heeft.
Als je iets korrel gaat toevoegen zou ik het mooier vinden als de foto iets minder blauw is. Gewoon persoonlijke smaak. Ik hou wel van een korrel als het past bij een foto. En bij zwart wit vind ik dat wel gaaf. Kijk nog even naar haar hielen. Die hebben een wat rare kleur. Alsof ze hele vieze voeten heeft.