Prachtige foto dit, eens een aparte ijspretfoto, met model liggend op het ijs. Fijne vlakverdeling: ijs - horizon - model. Warme zonlicht valt fijn op het gelaat en de jas en laten deze goud uitkomen tegen de donkerte van het ijs.
Goede keuze om een flink stuk onder model te nemen met het ijs, geeft veel diepte aan de foto, en de structuur van het ijs is een aangenaam kijkspel en loopt fijn over in de onscherpte.
Geweldig ideeen hebt ge ....zo iets speciaals deze Mendel heeft het uitstekend verwoord... Ik zou wel boven iets afcroppen...legt meer nadruk op het model en geeft nog evenveel diepte aan de foto
Ik vind dit een hele mooie opname Met name de kleurencombinatie, de vlakverdeling, het lage standpunt en het vrolijk ogend model spreekt mij zeer aan in deze foto
AJL schreef:Geweldig ideeen hebt ge ....zo iets speciaals deze Ik zou wel boven iets afcroppen...legt meer nadruk op het model en geeft nog evenveel diepte aan de foto
Ja daar ben ik het 100% mee eens, daarna mag hij van mij aan de muur.
Heel erg bedankt voor jullie positieve reacties...
Dit meisje is waarlijk m'n lievelingsmodelletje: bijna altijd wel eefjes bereid om even voor me te poseren. Ze ging zelf op het ijs liggen, en ik had dit al een poosje in m'n hoofd, dus ze wilde best even zo voor mij gaan liggen. Weer mooi gedaan Marissa!