365 dagen van Thom. Dag: 53
- Thom Zalm
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Dag 7:
Verstoppertje in de gitaartas.
Vond het wel wat hebben, heb weer het eerste nieuwsbericht dat ik zag gepakt, ging over een man die zich 4 jaar ondergedoken hield en zijn dochter bij zich hield, en is al die tijd niet buiten geweest.
Verstoppen dus.

Verstoppertje in de gitaartas.
Vond het wel wat hebben, heb weer het eerste nieuwsbericht dat ik zag gepakt, ging over een man die zich 4 jaar ondergedoken hield en zijn dochter bij zich hield, en is al die tijd niet buiten geweest.
Verstoppen dus.

- Henry
- Donateur
Eens met de niet-herkenbaarheid en het voorstel om meer overzicht. Over het hinderlijk aanwezig zijn: niet mee eens!Mendel schreef:Idee goed, maar met deze uitsnede is de tas meer hinderlijk en niet herkenbaar, een wijder overzicht zou sterker zijn geweest. Wel beter dan de vorige.
- ni3lsj4ns3n
- Lid

Als iets of iemand zich verstopt zie je het niet. Was dus denk ik beter als je veel meer tas zag met maar een klein stukje gitaar. Zwart is wel een goed idee maar de omzetting vind ik niet heel sterk.
- Thom Zalm
- Lid

Dag 8:
Geen photoshop, gewoon een lekkere lange sluitertijd en een lekker stevig statief die niet wankelt als je in en/of uitzoomt.
Ik wil best wel een tutorial maken, maak ik denk dat de meeste mensen de techniek wel kennen.
Ik hoop met deze foto de mindere dagen goed te maken.

Groetjes,Thom Zalm
Geen photoshop, gewoon een lekkere lange sluitertijd en een lekker stevig statief die niet wankelt als je in en/of uitzoomt.
Ik wil best wel een tutorial maken, maak ik denk dat de meeste mensen de techniek wel kennen.
Ik hoop met deze foto de mindere dagen goed te maken.

Groetjes,Thom Zalm
- Thom Zalm
- Lid

Frans schreef:een hele fraaie en creatieve inzending. hoort bij de top 2.
Nu probeer ik dit aan te houden!
- ni3lsj4ns3n
- Lid

Vind hem heel goed bedacht en ook zeker goed uitgevoerd. Denk wel dat je met het licht wat had kunnen spelen, hij had wat "frisser" gekund. Hij is ook wel gelig enzo...