ni3lsj4ns3n schreef:Als je 1 foto per week plaatst zou het idee van moeten inderdaad minder zijn. En dan zien wij inderdaad gemiddeld mooiere plaatsen.
Maar wat is de bedoeling van het project? Creatiever denken toch onder andere? Nou, als jij elke een foto MOET maken ga je vanzelf creatiever denken. En dan zitten er een hoop foto's bij die niet geweldig zijn en zitten er zelfs foto's bij de gewoonweg slecht zijn. Maar nou en! Het is niet jouw bedoeling om aan het einde van het jaar 365 mooie foto's te hebben. Het gaat om dat jij na die 365 foto's een betere fotograaf is.
Dus ik zou zeggen: gewoon door gaan.
Ik denk dat je pas echt weet wat zo'n project voorstelt als je het zelf gedaan hebt, het valt namelijk verschrikkelijk tegen! Ik heb zelf heel vaak gehad dat ik een foto op internet moest zetten waar ik niet tevreden over was, maar aan het einde van het jaar kon ik wel zeggen dat ik een jaar lang, 366 dagen, elke dag een foto heb gemaakt. En ik kan ook zeggen dat ik er veel van geleerd heb (afgezien van dat ik aan het einde van het jaar bezig was met een fotografie opleiding).
Thom, je moet realistisch zijn. Ik denk dat een jaar lang elke dag een foto maken van een gitaar je zwaaaaaar tegen gaat vallen. Maar je bent er mee begonnen, dus maak het gewoon af. Ik zou het knap vinden als je het haalt, maar des te meer respect heb ik voor je.
Mee eens

.