Is een leuke Goed gevonden. De bewerking van de lucht kan wel ietsje beter. Je kunt volgens mij zo zien waar je met de kwast geweest bent en waar je niet goed bij kon komen (rond de takken van de boom en vlak rond de dame)
Vind het ook een mooie! Mooie compositie / laag standpunt. Is dit er 1 van een serie? Want je zit in deze opname weinig van het model omdat ze relatief ver staat, je zou bij deze categorie fotografie ook foto's van dichterbij verwachten, maar ik snap het als je deze gewoon uit de serie hebt gekozen om te posten.
erg mooi, vooral het standpunt vind ik mooi genomen. De bewerking is al geroepen, ik ben benieuwd of je bewust voor deze kleuren hebt gekozen? of dat er nog meer uit te halen is. Ik denk van wel, maar dat is natuurlijk persoonlijk!
Bedankt voor de reacties! Ik heb een hele serie gemaakt alleen is dit een afwijkende foto uit de serie, de rest is niet zo heel bijzonder, een beetje ''gewone fotoshoot'' http://www.fotoaandekust.nl/Fotoshoots/ ... 01-09.html
De omzetting is ook niet helemaal mijn ding, ik moet nog veel leren over fotobewerking.
Ik vind het een beetje vreemde foto, maar ben er niet over uit of ik het goed-vreemd of mwah-vreemd vind. Ik vind de boom wel erg mooi. Er zitten trouwens mooie foto's in je serie.