Toch een fraai portret geworden Gemini. Mooie achtergrond, die mooi in de foto past. Enig zeurpuntje: capouchon links is afgesneden, die 3 millimeter ruimte had hem afgemaakt.
Laatst gewijzigd door Bas op 08 feb 2013 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik volg de vorige commentaren, daarenboven heeft óf je model een vlek in haar trui (linker zijde, net onder de borst) óf je hebt een vlek op je sensor, wel een mooi model met een fijne melancholische blik
de puntjes zijn al genoemd. hoewel de aangesneden haar me net wat te ver gaat. mooie dame, mooie aankleding en mooie setting. wat blauw er uit zou ik zeggen. beetje blauw is niet erg maar dit wordt een beetje doods.
Ik vind de onscherpte in de achtergrond wat afleidend. Komt denk ik door allerlei kleine takjes, maken het minder zacht zeg maar. En het lijkt bijna alsof er gewoon met een natte vinger strepen in zijn gemaakt zeg maar.
Knap naturel model, mooi belicht . Heb het een beetje moeilijk met de compo, bovenaan mag er voor mij een stuk af, als je door uw benen gaat heb je de besneeuwde bomen ook meer in beeld .